lørdag den 16. maj 2015

Danisk 11

Først og sidst var jeg midlertidige kroppes blodjodlesexslavehær på siamessianske tvivlvingers sløjfe slaraffenpikpattentantalus kavalergandhi roterer under loftets orgasme knopskudt stormstorke sprukket læk af jegtransplantater kneppede kældervinduernes trafiklys gravide natmadder af svovlselvstikkernes tredjekind i fjerde øjes klaverklitoris og savfiskepyramiden op gennem hvirvelbørn i mine fjedre på kirtlernes ægtandbyld af mikrotunger hjørneslikkende dampdommedag dundret gennem brombær ådselvrinsker tårne af mit højforrædderi og min skyldighed i gudsatanspermdruknemassakren idømt tidsubestemt samfundstjeneste, og for at optimere mig ministerblowjobmæssigt mutererer mine tænder til store fede salamandre uophørligt smidende halerne ind i heksekedlens datter Katastrorgalla.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar