torsdag den 14. maj 2015

Danish 7

Kys cirka hver hundredogsyttende e i verden eller elsk verdens første e

Kastende mig i FrivolaHolyTwerk-hjernens orkestergrav af skindødvande ud gennem gyvel yver flyveørers orkestergravballe-mund klatrende til granatøjets bjerg som jeg guffer i mig for at udspy et net af kæber over FrivolaHolyTwerks alfmagt i form af ekstra pandelapper der vokser ud over alle grænser flyveørerstormende fortvivlelsens porte bedes du venligst kysse cirka hver hundredogsyttende e i verden digitalt papiralt oralt er cirka hver hundredogsyttende e slet ikke et virkeligt bogstav, men tværtimod en bevidsthedssnoning indespærret i forhenværkommende sjælslægtslugter af lutter lugt duft stank slubrende slanger sprukket mine øjne til ører eller omvendt bedes du elske verdens første e.



Intethedshår 

Hinandens røræg flænset nødlanding gravid i stilkenes kædebrevbomning piratkopulerende verdensvendepunktet slikket vinger på ovne af smadrede cykler kommet alt i én spurv. Svælg-blomstvoldtaget grusgravhellige køers gåsehud blodtidselendevendt ilden spruttende fra brandhaner jomfru Marias bundløse hul sandhedsserumtappet hvor der er vilje er der vejsidegravide bombers hårnålesving vingekat månefald solsorte ævred.



Hagens gåpåvrik

FrivolaHolyTwerk forsvundet undtagen hagen iklædt alles stormvoksende tæer tusindbensspagat-agatisk med læbernes Peblingesø af duft faldet i staver stikkelsbåret mundstykker af kanalerne under Rigshospitalets glasstrømper op i patienter migjordsk skoens himmelråbende figenblad af stripperkonger gaffelknopskudt mig på cyborgalfeænder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar