søndag den 17. maj 2015

Danish 13

Kastratvingegolgata karruselvmord
Med uhyrligt himmelvrid kopuleret år nul om til år ∞  knækker jeg rygsøjlen og bukker mig sammen hvorved skuldrene kvases og nakken ryger af led, så jeg kan slynge mit hoved og ansigt med styrtgummers holyhacktænder ned mod min opadsvirpende, slimstormblødende brandfødende kusse i samme sekund nedkommet med babyhovedet som jeg bider af tilligemed æggestokkene der delvist er fløjet med babyen ud af fødselskanalen og kussen hængende på Golgatha.

Jeg sluger det afbidte babyhoved eftertrykkeligt, så hovedet i ét nu zig-zaggurgler via spiserør, mavesæk og tarmsystem turbomingeleret ud gennem anus hvorfra babyhovedet gammaglobinløvsprunget tusindbensskamlæbeæblende brændenældenæsende detonerer og suser af sted hospicegoplende mørkets nosser lysets hasper rundt og rundt om Jorden på kryds og tværs af alle kontinenter, ud i samtlige frem-, for- og nutiders kringelkroge heavymæsketallinket paradisslænget. Universets hullemaskine gennem marv og ben.

Mine æggestokke har jeg udflænset og bidt af sammen med babyhovedet. Alt imens babyhovedet stryger gennem spirerør, tarme og verden, er æggestokkene blevet efterladt, dem har jeg med vilje ladet blive i halsen. Nu sidder æggestokkene fast i svælget og blokerer mit åndedræt, på den måde vil jeg æggestokkekværke mig selv, for derved bliver jeg ikke henrettet, men dør tværtimod for egen hånd. Æggestokkene svulmer og svulmer Hekla-flamboyant ætsestorkende . Men i pludselig fortrydelse af selvkværkningen asker jeg alle verdens fingre om til vinger, som gigantsværmende basker op og ned og hen imod mig.  

Næsten alle finger-vingerne svirper forbi, men en lille kastratvinge flyver direkte mod min hals og tyrer sin negl i mig. Med et par sylehug gennembryder fingervingen min halshud og punkterer æggestokkene som eksploderer. Anti-DNA er lynmodnet i mine højbetændt blodkogte æg, der i poly-cystisk ovariesyndrom skypumpeflikflak hen over euroafrikasienamerikaustraliensolenmånenansigtskorsfest upd. Utallige ægceller flyver gennem æteren haglende alle kvinder, mænd og børn gravide uendeligt fødende resten af gigantbabyen.  Således døde jeg hverken af henrettelse eller selvmord, men af den nøjagtige mellemting: kastratvingerekylchok  kranieroterende kvadratets cirkulatur. 

+gendannet:


Danish12 UFO
Dine øjeæbler er ufoer centrifugalak­tisk dødsøvndruknende under ultra­morgen af nat med ufo-aliens flaksende fra kerne til kerne i øjeæblets kernekværnehus af ufohjernehulrumskærtegn opæggende til omvendt remsøvn hvor ufo og aliens forsvinder efterladende øjenhulerne tomme hvert andet evighedsspagatsekund indtil ufo­erne er svuppet tilbage eller har byttet plads med hinanden roterende på et hængende hår bedes du venligst æde UFOmudderkagens mikro-boomerangotang lige før du lander uendelig tungespids klipfisk butterfly.



PS: delvis oversættelse fra post 13. marts 2014 eyeballs-i-bowels

Ingen kommentarer:

Send en kommentar