søndag den 24. maj 2015

Danish 34

Min kolostomi af døde mennesker

Svedende svuppende fed, for jeg hack spist alle verdens døde børn, og også alle verdens døde mænd og kvinder hack jeg sprættet op og skåret i stumper og stykker som jeg hack spist, de skindøde og de stendøde hack gledet sliskslaggeflaskehalsende gennem spiserør, mavesæk og tolvfingertarm ud gennem min mutantgigantiske kolostomi paradisslangende sig rundt i loopsystemcyklen som jeg skærveknushavgusgrusgravende cykler på, mens alle verdens døde æltes møre kolostomi-hullahop-spiralgokboblende sig tilbage ind gennem hullet i min ryg til solar plexus der er verdenslokummet hvor de døde skides lyslevende og lever videre i al evighed i min uendelige krop hvor de eksisterer i form af ekstra organer og ekstra indvolde og tusinder pikpatter dansende rumpehullet åndplugged cyklende universet af galaktiske satellittæer lærkeredespindoktorrallende den enes død den anden sprødskrukskodGolgataskoldkopper stroboskopisk skolopenderagent.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar