onsdag den 10. juni 2015

Danish Oblat


Min datter FrivolaHolyTwerk og svigersøn Antwerpen GammaGa suspektrumtids-anhacket in absentia til Folkmøbius forebyggende Antikristkorsfæstet mig selv på Hammerens ammebrus i Zeppelindans over Allinge Møbiusengletissende hjerteblinkblodtransfuture fra mine syv milliarder naglehuller vingedrueskruende flash forward fremtider zigzagget mutantvirtualfborgere af oblattarot hack jeg mingeleret nakken op i mine armhulehildegardgordiske ravkolbøttegardiner oblatabortfuckende mig atomvingetusindben gærpaladsgaloperende virtualt eller intet atmistelsens mistelten over Judaskager af fingre (vækhacket 16.28) transmogifgebis lærket sig gennem ildbær støvler blødt jorden gravid imploderet koglekirtelpunktum af big bang babelorkastrat ormende 



(evt. hinsides opdatæer tilføjet: folkemøen folkemød 
ingen )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar